たけぼーの備忘録

暇を持て余した人間の無意味なブログ

Martin JensenのSolo Danceを和訳してみた


Solo Danceを和訳してみました。初めてやってみたので、間違った部分もあるかもしれませんが、ご容赦ください。

Solo Dance

In the faded light

薄暗い明かりの中

You touch my body

君は私の体に触れた

I can feel your hands on my skin

君の手を肌に感じたわ

Think you're got me right
Where you want me

君は思い通りに私をゲットしたと思ってるでしょ

But you're just in my way

でも、君はただ私の思い通りになったのよ

I came the party on my own

パーティーには一人できたの

Don't need nobody in my song

私の歌に誰もいらない

I get down to the beat

私の鼓動に集中して

I loose control

私はコントロールを失うの

Hey oh I go
So so lo

Boy you can cool it down

君、クールダウンしなよ

I'm here to fool around

私はバカ騒ぎするためにここにいるの

Just wanna dance, dance, dance
Dance, dance, dance

ただダンスしたいの

I know you want me

君が私をほしいのは知ってる

But I don't care baby

でもそんなの関係ないのよ、ベイビー

Just wanna dance, dance, dance
Dance, dance, dance

私はただ踊りたいだけなの

Dance, dance, dance
Dance, dance, dance
Dance, dance, dance

In the shade of light

明かりのかげで

You're moving closer

君は近づいてくる

We're on our way
to cross the line

一線を越えようとしてるわ

Think you've got me right
Where you want me

君は思い通りに私をゲットしたと思ってるでしょ

But it's all in your mind

でもそう思うのは君だけだよ

I came the party on my own

パーティーには一人できたの

Don't need nobody in my song

私の歌に誰もいらない

I get down to the beat

私の鼓動に集中して

I loose control

私はコントロールを失うの

Hey oh I go
So so lo

Boy you can cool it down

君、クールダウンしなよ

I'm here to fool around

私はバカ騒ぎするためにここにいるの

Just wanna dance, dance, dance
Dance, dance, dance

ただダンスしたいの

I know you want me

君が私をほしいのは知ってる

But I don't care baby

でもそんなの関係ないのよ、ベイビー

Just wanna dance, dance, dance
Dance, dance, dance

私はただ踊りたいだけなの

Dance, dance, dance
Dance, dance, dance
Dance, dance, dance
Dance, dance, dance

Solo Dance

Solo Dance

  • Martin Jensen
  • ポップ
  • ¥250

ではまた。